پیوندها

برگزاری راند بالینی برای زیر گروه دانشجویان پرستاری

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ ۱۳:۳۱ | تعداد بازدید: 276

 به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ؛  مسئول دفتر توسعه دانشکده پرستاری و مامایی  ضمن اعلام خبر فوق  عنوان کرد:همانطور که در مفاهیم کوریکولوم پرستاری مطرح گردیده است دانشجویان پرستاری در بخش های بیمارستانی، نه تنها بخشی از کادر درمانی و تیم مراقبت پزشکی هستند، بلکه هم زمان ضمن مواجهه با بیمار در حال گذراندن دوره های آموزشی و یادگیری مبانی بالینی نیز می باشند.

معصومیان در ادامه توضیح داد: کسب مهارت های اساسی در پرستاری به کیفیت و کمیت آموزش در محیط های بالینی بستگی دارد و دوره های آموزش بالینی در شکل گیری هویت حرفه ای کارآموزان پرستاری تاثیری غیرقابل انکاری دارد. از جمله فعالیت ها و برنامه های آموزش بالینی که به موازات فرآیندهای تشخیصی، درمان و مراقبت از بیمار در بقخش های بیمارستانی انجام می گیرد می توان به راندهای بالینی اشاره کرد.

وی همچنین بیان داشت: در این راستا، بر طبق هماهنگی های صورت گرفته توسط مسئول EDO دانشکده پرستاری راند بالینی این گروه با حضور دکتر سید عربی (متخصص گروه داخلی) و عضو هیئت علمی گروه پرستاری برگزار گردید، در این راند استاد گروه به همراه تیم آموزشی و درمانی (پزشک و پرستار مسئول بیمار) بر بالین بیمار حاضر شده و علاوه بر ویزیت درمانی بیمار، به بحث و تبادل نظر در مورد بیماری وی پرداختند.

برچسب های خبر